Naše logistické centrum a oddělení reklamací sídlí v Jenči! 

Reklamace

Naše reklamační oddělení hraje klíčovou roli v zajištění kvality našich produktů a spokojenosti zákazníků. Specializujeme se na řešení reklamací týkajících se dodavatelů a produktů, abychom rychle a efektivně vyřešili jakékoli problémy, které mohou nastat.

Naším úkolem je komunikovat s dodavateli, řešit případné nedostatky a zajišťovat, že všechny reklamace jsou vyřízeny k plné spokojenosti našich zákazníků. Díky našemu úsilí a pečlivé práci se nám daří udržovat vysoké standardy kvality a poskytovat našim zákazníkům bezproblémový nákupní zážitek. 💯

Logistika

V roce 2016 jsme se přestěhovali do moderního skladu v Jenči, který se stal naším hlavním logistickým centrem. Právě odsud koordinujeme expedici zboží do 13 evropských zemí, čímž zajišťujeme rychlou a efektivní distribuci našich produktů.

Naše logistické procesy jsou navrženy tak, aby splnily vysoké standardy a přizpůsobily se potřebám našich zákazníků, což nám umožňuje udržovat vysokou úroveň spokojenosti a kvality služeb.

Sklad v Jenči je místem, kde se technologie a efektivita spojují, aby podpořily naše ambice a přinesly vám to nejlepší. 📈


        
          Olga Ziková
        

        
          –
        

        
          Manager of Supplier Claims
Olga Ziková
Manager of Supplier Claims

Kromě práce je sklad v Jenči místem, kde si naši lidé užívají společné chvíle i po pracovní době. V létě pro ně Bonami pořádá grilování a v zimě se můžete těšit na chutný guláš. Takže u nás nejde jen o práci, ale i o příjemné chvíle strávené v přátelském prostředí. 🤌🏻

Aktuální příležitosti 1

Příležitosti ve společnosti Bonami

Claims Specialist

Jeneč

Full-time