Dokážeš popsat jednorožce tak, aby si při čtení popisu čtenář nepředstavil raketu, koně nebo jiné zvířátko? 

Umíš napsat návod pro babičku tak, aby zvládla online nákup bez jakékoliv pomoci? 

Když ti někdo řekne MoSCoW, neotevřeš mapy a nehledáš Rusko?

Když dostaneš za úkol udělat logistický scan, naladíš se do postavy Sherlocka Holmese a s klidem Angličana pozoruješ, zapisuješ, zkoumáš a nic tvému pozornému oku neujde? 

Pokud jde do tuhého, s klidem zvládneš moderování všech zúčastněných stran a dotáhneš schůzku dle stanoveného cíle při vzájemné spokojenosti?   

Našel jsi se v textu výše a umíš si představit pracovat v kolektivu s podobně smýšlejícími lidmi? 

PAK HLEDÁME PRÁVĚ TEBE NA POZICI: Technický konzultant

Budeš udávat směr velkých firem a řídit své vlastní různorodé projekty našim zákazníkům, kteří jsou špičkou ve svém oboru (např. Škoda Auto, METALIMEX a. s., Albert). S podporou skvělých technických expertů za zády a procesního parťáka vytvoříte silnou vizi, kterou uvedete do praxe.

Pokud máš rád technologie, cestování za klienty, rád se bavíš s lidmi a dokážeš se zorientovat v provozu i jen podle procesních schémat. 🫡

A teď vážně, co tě u nás čeká? 

  • Analýza provozu a technických detailů – Budeš se soustředit na důležité detaily v provozu a rozpoznávat význam jednotlivých prvků, jako jsou například antistatické podložky nebo speciálně strukturované podlahy, které mohou mít bezpečnostní a technologický význam. Umět číst mezi řádky a rozlišovat prvky, které se mohou zdát jako chaos, ale mají přesně daný účel, je pro tuto roli klíčové.

  • Tvorba dokumentace a specifikací – Budeš připravovat zadávací dokumentace, funkční specifikace a přehledné výstupy jednotlivých šetření. Součástí práce je i tvorba a revize návodů a manuálů, které zajistí efektivní aplikaci technických řešení v praxi.

  • Hodnocení a návrhy úprav – Schopnost objektivně vyhodnotit aktuální (as-is) stav technologií a provozu, identifikovat případné slabiny a navrhnout funkční postupy pro nutné úpravy a změny.

  • Komunikace s klienty a dodavateli – Aktivní zapojení v komunikaci s klienty a dodavateli s cílem identifikovat potřeby, úzká místa a příležitosti pro zlepšení. Budeš vést workshopy a spolupracovat s vedením i zaměstnanci na hledání reálných řešení pro provozní výzvy.

Co by ti nemělo chybět?

  • vysoká škola ideálně technického směru;

  • zvládneš se ptát “proč“ a dokážeš analyticky pátrat po příčině problémů;

  • plynulá čeština a dokážeš vést schůzku v angličtině;

  • zkušenost z výrobních, nebo konstrukčních prostředí;

  • řidičský průkaz a velká flexibilita k cestování za klienty. Auto od nás na projekt dostaneš;

  • dobré komunikační, prezentační a konzultantské schopnosti. Příjemné a profesionální vystupování.

  • pokročilá znalost MS Office. V Excelu nejen kontingenčky, ale i makra. Zároveň zvládneš vytvořit prezentaci, na kterou jsi pyšný;
  • proaktivní přístup k práci a ochota se učit novým věcem;
  • zkušenosti s procesní analýzou a projektovým řízením;
  • zájem o svět informačních systémů.

Co od tebe uvítáme?

Kdo k nám zapadne?

"Do Logia zapadne hlavně člověk, který umí být svým vlastním pánem - rozvrhne si disponibilní čas, stanovuje priority a je zodpovědný za plnění úkolů. I přesto, že majorita projektů je řešena v týmech, vlastní zodpovědnost je u nás klíč k úspěchu. Za zády ti totiž nikdo stát nebude."

"Zvídavý aktivní člověk s rozumnou mírou sebedůvěry a pokory a se smyslem pro zodpovědnost. A hlavně se smyslem pro humor :-)"

"Logiák by měl být energický, soběstačný a technicky založený."

"V Logiu to bude bavit lidi, co jsou kreativní, nebojí se výzev a čas od času zabrat a pořádně si máknout, učit se nové věci. Za odměnu si pak člověk může řídit svůj čas dle svých potřeb, prostě svoboda a odpovědnost."


        
          Marek Šucha
        

        
          –
        

        
          Generální ředitel
Marek Šucha
Generální ředitel

        
          Martin Paloncy
        

        
          –
        

        
          Vedoucí business streamu Skladová logistika
Martin Paloncy
Vedoucí business streamu Skladová logistika

        
          Petr Tulach
        

        
          –
        

        
          Produktový ředitel
Petr Tulach
Produktový ředitel

Co ti Logio dá na oplátku?

Možnost pracovat ve svobodné firmě – ve své práci a v tom, jak ji děláme, máme velkou svobodu a důvěru a s tím spojenou i osobní zodpovědnost za odvedenou práci. Nepracujeme podle zaběhlých šablon, naopak rádi hledáme nová řešení.

Skvělou a jedinečnou firemní kulturu – přátelské a neformální prostředí plné profesionálů, které jejich práce opravdu baví. Chceme dodávat kvalitní služby a zároveň si spolu čas v práci užít.

Smysluplnou práci pro zákazníky z nejrůznějších odvětví – naše projekty mění suppy chain zákazníkům, kteří jsou špičkou ve svém oboru (např. Škoda Auto, ČEZ, Plzeňský Prazdroj). Tvoje práce bude různorodá, stereotyp neznáme.

Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice – nekoukáme na čas, kdy přijdeš nebo odejdeš. Můžeš pracovat z domova, z kanceláře nebo kavárny.

Příležitost pro svůj rozvoj – máme výuku cizích jazyků přímo v kanceláři, interní školení ze všech zákoutí supply chain managementu, ale i možnost navštívit konference a externí workshopy dle svého výběru.

A K TOMU JEŠTĚ...

  • 5 týdnů dovolené
  • zdravé svačinky
  • multisportka
  • teambuildingy a společné akce
  • pet friendly office
  • notebook, telefon a firemní tarif
  • sick days

A takhle se spolu bavíme mimo práci.

Kde budeš pracovat?

Místo budeš mít v naší pražské kanceláři, nicméně připrav se na pravidelné dojíždění za zákazníkem!

JDEŠ DO TOHO? TAK POŠLI SVOJE CV!

Jak bude vypadat výběrové řízení?

Čím si při čekání zkrátit čas a kde nás najdeš?