Event manager junior v pražském Impact Hubu

V českých Impact Hubech ročně hostíme více než 1200 akcí - od menších workshopů, přes větší semináře, konference až po hackathony. Práce "evenťáka" u nás spočívá zejména v prodávání prostor a doplňkových služeb pro různorodé akce třetích stran, stejně jako budování dlouhodobých vztahů s klienty. Hledáme lidi s obchodním talentem a citem pro detail a doručení toho nejlepšího klientského zážitku.

Přijdeš do kontaktu se stovkami zástupců nejrůznějších firem napříč korporáty, nezisky, start-upy i společensky odpovědného podnikání. Pokud tě tedy láká kontakt s širokým spektrem lidí, jsi u nás na správné adrese. 

Co ti bude plnit kalendář?

  • Komunikace s klienty - výběr vhodného prostoru pro akci, správné nastavení očekávání, nabídka doplňkových služeb... Klienti mívají spoustu otázek a my chceme, aby se u nás cítili opečováni.
  • Zajištění pronájmu - booking prostor, zajištění cateringu od dodavatelů a spolupráce s tvým týmem, který ti pomůže prostor na akci připravit.
  • Vedení týmu - ach ano, občas je to pořádný hukot a sám/a to nezvládneš. Budeš mít na starosti armádu šikovných brigádníků, kteří nám pomáhají se zajištěním hladkého chodu eventů.
  • Rozvoj agendy - neustále se snažíme věci rozvíjet, zlepšovat a těšíme se i na tvé nápady :)

S kým budeš spolupracovat? 

Nejbližším parťákem ti bude Veru. Většinu agendy budeš přebírat po Denče, která se profesně vrací k vědě, kterou vystudovala. V únoru tě společně provedou onboardingem. Úzce spolupracujeme i mezi městy (tzv. intercity), potkávat se a sdílet best practice budeš i s Anet, která vede eventový tým v Brně, a Miškou, která má na starosti eventy v Ostravě. 

Co by ti nemělo chybět

  • Výborné komunikační dovednosti a umění naladit se na klienta. Hodit se ti bude i angličtina.
  • Business touch: umět si spočítat, co se vyplatí a co už ne.
  • Cit pro detail, protože i na těch nejmenších drobnostech záleží. 
  • Schopnost zachovat si chladnou hlavu ve stresové situaci a hledat řešení, když se něco nepodaří. Stejně tak umět improvizovat, pokud nejde vše podle plánu.
  • Časová flexibilita: Akce se u nás konají jak ve všední dny, tak o víkendech. Někdy přes den, někdy dlouho do večera. A i když nemusíš být u všeho, bez jisté míry flexibility to nepůjde. 
  • Odpovědnost a projektové myšlení: schopnost samostatně řídit své projekty, hlídat si termíny a nést zodpovědnost za svěřené úkoly.
  • Schopnost přijímat zpětnou vazbu a chuť na sobě pracovat.

Co u nás najdeš:

  • Spolupráci na plný úvazek s nástupem cca od února

  • Hodinovou sazbu 200kč/hod v hrubém (zasmluvnění na HPP).
  • Maximální podporu v osobním rozvoji a příležitost růst skrze praktickou zkušenost, možnost experimentovat a inovovat v rámci svěřené agendy.
  • Nasdílení našeho know-how - učit se budeš opravdu mnoho a pořád, zejména skrze praktickou zkušenost.
  • Zajímavou práci v inspirativním prostředí nejstaršího coworkingu v Čechách
  • Bezplatné využití pracovních prostor v síti českých Impact Hubů (Praha, Brno, Ostrava) pro práci na vlastních projektech, podporu a společnost skvělého týmu, na který se jen tak nezapomene.
  • A taková ta klasika k tomu: příspěvek na telefon, multisportku, dog-friendly kanceláře, 5 týdnů dovolené (po 2 letech 6 týdnů), 2 x ročně team-building, kurz první pomoci #kryjemevamzada a naši lahůdku zdarma konzultaci Top5 StrengthsFinder

Jdeš do toho s námi? Tvým prvním úkolem bude nám kromě CV nebo LinkedInu poslat i videovizitku, ze které té zaručeně poznáme. Těšíme se na tebe :) 

Skrz Cocumu video nejspíš neprojde, tak jej raději pošli na dreamjob@hubpraha.cz