Asistent/ka klientských služeb    OC NOVÝ SMÍCHOV   

SHOP MEET CONNECT


"Do týmu ředitelství OC Nový Smíchov hledáme nového člena, který má skvělé organizační schopnosti a rád/a má ve věcech pořádek. Hledáme samostatného člověka, který zvládne jak správu parkovacích smluv, tak i prodej dárkových karet, a umí si efektivně zorganizovat práci.

Pokud máte přirozený talent pro komunikaci s lidmi, nebojíte se hledat nové výzvy a přinášet svěží nápady, pak hledáme právě vás!

Pokud vás baví různorodá práce a chcete být součástí dynamického týmu, přihlaste se."

Kateřina TŮMOVÁ, Deputy Shopping Centre Manager a hiring manažerka této pozice

VAŠE ROLE 

Vaším hlavním úkolem bude správa agendy spojené s nájemními smlouvami na parkovací místa v OC Nový Smíchov a podpora prodeje dárkových karet.

  • Správa nájemních smluv na parkovací místa v OC Nový Smíchov, včetně přípravy a zpracování smluv.

  • Vyhledávání a oslovování nových klientů se zájmem o pronájem parkovacích míst.
  • Marketingová podpora parkovacích služeb, včetně aktivit na zvýšení viditelnosti a atraktivity.
  • Prodej dárkových karet (objednávky z eshopu), komunikace s dodavateli.
  • Agenda pojistných událostí.
  • Reporting.

SCHOPNOSTI A DOVEDNOSTI, KTERÉ BUDETE VYUŽÍVAT A ROZVÍJET


  • proaktivní a inovativní přístup

  • organizační schopností 
  • schopnost efektivně spravovat a koordinovat různé agendy a úkoly
  • dotahovat svěřené úkoly skrze efektivní komunikaci jak interní, tak externí
  • angličtina na dobré komunikativní úrovni (denní využití při interní emailové komunikaci)
  • čeština na úrovni rodilý mluvčí
  • MS Office - MS Excel, MS PowerPoint 
  • vhodné pro absolventy/ky nebo studenty/ky posledních ročníku VŠ

PROSTŘEDÍ, PODMÍNKY A BENEFITY


  • silná firemní kultura učící se organizace, více na našem profilu na www.cocuma.cz
  • stabilní zázemí a „know-how“ evropského lídra v oblasti shopping center
  • genderově a věkově vyvážený tým, podporujeme diverzitu, Klepierre je v komunitě Charty Diverzity
  • pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení, nástup v prosinci 2024 - IHNED
  • rozvoj vašeho potenciálu skrze mentoring a koučink, onboarding s mentorem
  • vzdělávací programy Klepierre Univerzity
  • individuální jazykové kurzy 1x týdně
  • zapojení se do projektů "ACT4GOOD" - účastníme se charitativního beach volejbalu, pořádáme sbírky dobrých věcí pro domov Sue Ryder
  • parkovací místo i kolárnu se sprchou
  • kancelář - Ředitelství OC Nový Smíchov, Plzeňská 8, Praha 5 - Anděl
  • klasické benefity: 5 týdnů dovolené, stravenky, 2 sickdays, penzijní připojištění, Benefit card
  • možnost Home office 1 den v týdnu

NAŠE HODNOTY

Opíráme se o firemní hodnoty Skupiny Klepierre: COMMIT, EXPLORE, DEVELOP, CARE a naše lokální hodnoty založené na důvěře, respektu, vzájemné podpoře a osobním rozvoji:

  • Věříme si
  • Týmový úspěch – týmová radost
  • Táhneme za jeden provaz
  • Respektujeme
  • Každý den o 1% lepší

        
          Michaela Petrečková
        

        
          –
        

        
          HR Coordinator
Michaela Petrečková
HR Coordinator

        
          Michaela Brůhová
        

        
          –
        

        
          Deputy Centre Manager Plzeň Plaza
Michaela Brůhová
Deputy Centre Manager Plzeň Plaza

        
          Kamil Michael
        

        
          –
        

        
          General Manager Czechia & Poland
Kamil Michael
General Manager Czechia & Poland

MÁTE DOTAZY?

Kontaktujte mě!

  • Miroslava Frydrychová, HR Manažer
  • miroslava.frydrychova@klepierre.com
  • +420 739 432 147