Footshop

Footshop je nejpopulárnějším e-shopem s teniskami a streetwear módou. A to nejen u nás, ale také na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a dalších zemích střední a východní Evropy. Petr Hajduček zakládal Footshop v roce 2011 díky jeho vášni pro tenisky. Nikdy nechtěl mít z Footshopu jen další e-shop na boty a oblečení. Footshop je samozřejmě velmi úspěšný byznys, ale i při svém růstu neopomíjí komunitu ze které pochází a kterou dále podporuje a buduje. Tím společným jmenovatelem je seberealizace. Skrz vášeň pro módu, hudbu, umění, streetwear a samozřejmě vášeň pro sneakers. Footshop je úspěšný a rozpoznatelný i pro velké světové značky. Svědčí o tom fakt, že tu najdete limitované edice, které nikde jinde v okolí nekoupíte, protože je světové značky distribuují pouze do partnerských prémiových obchodů. A tím dnes Footshop rozhodně je.

Nabídka příležitostí 7

Pozor!

Footshop je návykovej

Minimálně ten náš. Tenisky jsou náš koníček i naše závislost. Někdo sbírá známky, my sbíráme tenisky. Je to vášeň a nejlepší na tom je, že ve Footshopu ji máme s kým sdílet, protože spousta lidí k nám jde právě pro to, co děláme.

Aby bylo jasno, nejsme žádná sneaker sekta a lidi k nám nevybíráme podle toho, v čem přišli obutí na pohovor. Nemusíš mít vášeň pro tenisky, ale pro cokoliv jiného. Ve Footshopu můžeš být sám/a sebou, Respektujeme osobnosti se vším všudy. To klíčové, o co nám jde, je, abys chtěl s námi Footshop posouvat a dělat ho lepší a úspěšnější. Samozřejmě, že všichni sneakerheadi se u nás budou cítit jako ryba ve vodě. The best benefit? Limitovaný aukce kousků, který jinde nepořídíš. Co se stane? Přijdeš s vášní pro rybolov a kemping a odejdeš jako sneakerhead. To ti můžeme garantovat :)


        
          Honza Salava
        

        
          –
        

        
          Retail Manager
Honza Salava
Retail Manager

Už 10 let

In the game! Respektovaní těmi nejlepšími

Ne vždy to bylo snadné!

Naposledy jsme si hrábli na dno, ale kultura, jedinečnost a vášeň pro tenisky nás vždy podrží. 

Na začátku roku 2022 prošla celosvětová e-commerce scéna obrovskou turbulencí. Tam, kde většina firem, včetně té naší, byla nastavená na další obrovský růst, se stal opak a čísla klesala. Navíc jsme dlouhodobě měli spoustu věcí nedořešených, a tak se všechno sešlo dohromady a nálada by se dala krájet. Ale to už neplatí!

Kamarádi do děště

Petr Hajduček ve svém videu říká, že základem úspěchu je mít vedle sebe lidi, kteří jsou s vámi nejen ve slunečných dnech, ale i v těch deštivých. Lidi, kteří s vámi chtějí jít dlouhodobě a prožijí s vámi to dobré i zlé. Takoví lidé jsou dnes ve Footshopu, skvělá parta lidí, kterou spojuje nejen láska k teniskám, ale zároveň hrdost na to, jaký dnes Footshop je.

Překonali jsme spoustu deštivých dní, zvládli jsme je, napravili si reputaci, vstoupili na burzu a začali novou éru Footshopu. Jsme hrdí na to, co se nám podařilo. A těšíme se na budoucnost, která přinese spoustu zajímavých příležitostí. Právě teď je ten správný čas přidat se k nám a být toho součástí.

S námi chceš být

Lidem, co jsou dnes ve Footshopu, extrémně záleží na tom, aby firma byla úspěšná. Všichni jsme nadšení pro myšlenku, že budeme jedním z nejvýznamnějších středoevropských retailerů. Ale budeme unikátní nejen produktem, ale zároveň i naším přístupem. Díky tomu téměř každý, koho ve Footshopu potkáš, koumá, jak svou práci dělat lépe, jak inovovat, jak pracovat chytřeji, aby Footshop dosahoval svých cílů, které rozhodně nejsou malé.

Před 12 lety Petr Hajduček své vizi věřil úplně stejně jako dnes. Díky tomu najdeš uvnitř Footshopu autenticitu, která je klíčová. Náš přístup nejde zkopírovat, naši opravdovost nám nikdo nesebere. Dnes jsou ve vedení Footshopu lidé, kteří jsou zároveň jeho zákazníky.

Hotel Kyjev Bratislava | Credits: www.nora-jakub.sk
Hotel Kyjev Bratislava | Credits: www.nora-jakub.sk

Dokázali jsme toho za tu dobu dost! A jsme na to hrdí.

Je to naše hra...


        
          Mojmír Prokop
        

        
          –
        

        
          Vendor Marketing Specialist
Mojmír Prokop
Vendor Marketing Specialist

Footshop jsme zakládali z vášně pro tenisky. Nikdy jsme nechtěli být pouze obyčejný e-shop. Tenisky jsou kultura, kterou žijeme a snažíme se ji šířit dál mezi lidi. Footshop je komunita lidí, kteří mají rádi módu, umění a chtějí se seberealizovat. Nejsme pouhými prodejci zboží. Povedlo se nám propracovat mezi prémiové brandy, které mají přístup k exkluzivním značkám a limitovaným edicím bot, které nekoupíte nikde jinde v České republice. Jsme členy adidas Consortia, máme přístup k exkluzivním řadám od značek jako jsou Vans, Nike, Yeezy a další. Spolupracujeme se známými značkami i lokálními umělci, které chceme podpořit. Pracujeme na vlastních kolekcích a do budoucna je naším snem rozšířit produkty vlastní řady a dostat ještě víc Footshopu mezi lidi. 

Hrajeme tu hru, jak nejlíp umíme!

We have created a world where dreams can come true

THINK BIG

Nebát se!

A jít do všeho po hlavě

Footshop by nebyl tam, kde je dnes, nebýt odvahy nebát se dělat velká rozhodnutí. Mít velké sny a jít si za nimi, i když balancujete na hraně vyřazení ze hry. Petr Hajduček je velký vizionář a vidí příležitosti, které se teprvé objeví a zároveň má chuť tvořit si vlastní svět. Ve Footshopu jsou lidi, který tahle vize nadchla. Chceme hrát první ligu, přestože dostat se do ní stálo mnoho úsilí. Chybovali jsme tolikrát, že by to vydalo na knihu, ale jsme tam, kde jsme, protože přes všechny překážky jdeme stále po té jedné cestě a za tím jedním cílem. Ve Footshopu potřebujeme lidi, kteří se neleknou velkých výzev. Lidi, kteří se nenechají jen tak odradit. Bacha, to neznamená, že jsme šílenci, kteří lezou bez jištění, i když někdy to tak může vypadat. Umíme si spočítat riziko a máme strategii, jinak bychom nebyli tam, kde jsme. Ale chceme být ti, co udávají směr, a proto budeme stále objevovat, zkoušet a hledat cesty, jak být ještě víc originální a světový. Tak se připrav, bude to jízda. 

Footshop Private label

Máme vlastní fashion značku a jsme nadšení!

Cílem není jen doplněk, ale šlapeme do toho, abychom měli plnohodnotný label, který si zákazníci zamilují. Není to o tom, že si jen vyrobíme pár produktů, abychom na nich měli větší marži, ale chceme, abys za pár let o Footshopu řekl, že to je fashion brand.

Proč si myslíme, že se nám to podaří? Máme drive, máme komunitu fanoušků, kteří nám dávají feedback, máme nápady, máme lidi, kteří jsou kreativní a umí nejšílenější nápady uvádět v život.

Footshop bol vždy lovebrand. Vždy tu boli kvalitní ľudia, veľké nápady. Peti je človek, ktorý chrlí nápady a věděla som, že kultúra a kvalita práce tomu bude odpovedať.

Beata Špaglíková, Private Label Coordinator

        
          Vojtěch
        

        
          –
        

        
          Business Analyst
Vojtěch
Business Analyst

Na našom trhu sme jedny z mála, ktorý dokážu predávať limitované veci, a je to veľmi zložitá cesta, aby sme ich mohli predávať. Pretože nie je problém niektoré produkty predať, je problém ich nakúpiť.

Peter Kovo Kováč, Art Manager

Človek sa tu nemusí hrať na niečo, čo nie je. Keď sa niečo deje, môže rovno prejaviť svoj názor, hovoríme si veci na rovinu. Môžeme prísť s nápadmi, aj keď sú mimo náš záber. Ja som z HR, ale ak mám akýkoľvek nápad, nemusím sa báť prísť za Petim, a v tomto je Footshop bezpečne prostredie.

Michaela Egedová, HR Business Partner

Rychlost a zábava

Zažiješ tu adrenalin, pády na držku, euforii z úspěchu a zábavu

Život ve Footshopu je jako jízda na horský dráze. Je v tom rychlost a adrenalin a rozhodně to není pro každého. Teplej flek tu nehledej, nikde se tu neschováš. Lidi, kteří si s námi tuhle jízdu užívají, mají na Footshopu rádi právě jeho živelnost, dynamiku a neustálé změny, pokud jich není už moc, což se někdy stane. Občas je jich moc i na silné povahy. To všechno ale vyměníš za absenci nudy a stereotypu. Každý den se tady něco děje, každý den se něco nového naučíš. Řešíme fuckupy, zkoušíme, tvoříme a vymýšlíme. 

Nebavilo by nás, kdyby Footshop zůstal tam, kde byl před deseti lety. Jasně, vešli jsme se k jednomu stolu a frčeli z jedný párty do druhý, ale jsme tu přece proto, abychom postavili dobrý byznys, a to se nám zatím daří líp a líp.


        
          Míra
Míra

We've created a world where you can change the status quo

JUST DO IT

Žádný ředitelský kancly

Footshop není místo pro frčky, ale pro kámoše a nadšence

Potkáš tady kámoše. Je nás přes 200 a logicky se už nemůžeme znát všichni. Ale stále je tady dost lidí, se kterými můžeš zajít po práci na pivo nebo na koncert. Nechceme tu lidi, co tě na chodbě nepozdraví. Snažíme se, aby tu bylo prostředí, kde se kamarádství daří. Chceme prostředí otevřený, respektující a přátelský k druhým. Umíme se podržet a vypomoct si napříč odděleními. Je jedno jaké jsi národnosti a vyznání, tady jsi Footshopák. Tuhle energii si chceme zachovat i nadále. 

Co je super, že spousta lidí nejsou jen kolegové, ale jsou to kamarádi, co se stýkají ve volném čase. Vnímám, že lidi dokážou oddělit práci od soukromí. Když v práci řešíme nějaké problémy, nedělá nám problém jít pak spolu ven a neřešit to. A to jsou fajn věci.

Johanka Kučerová, Project Manager

Jasně, že máme management. Nejsme školka, ale regulérní byznys s miliardou obratu. Přesto je naše struktura co nejvíc plochá. Kolem Petiho Hajdučka jsou manažeři týmů jako je sklad, IT nebo marketing, ale náš manažerský styl je spíš vést tým, sedět s ním a být s vyhrnutými rukávy u každodenní reality. Nemáme ředitelský kanceláře. Peti i ostatní tu sedí mezi námi a za každým můžeš přijít s čímkoliv, ať už jsou to nápady, problémy nebo jen pokecat. Footshop není pro manažery, kteří chtějí manažerský status, ale pro lidi, co chtějí mít dobře fungující tým a spolupracovat na celku. 

Přijde mi skvělý, že tady je founder, který dokáže vycítit situace, kdy najednou něco hoří. A v tu chvíli se noří do věcí konkrétně a detailně, tam, kde je to aktuálně potřeba.

Pavel Juřenčák, Head of Retail

        
          Beata Špaglíková
        

        
          –
        

        
          Private Label Coordinator
Beata Špaglíková
Private Label Coordinator

        
          Michaela Egedová
        

        
          –
        

        
          HR Business Partner
Michaela Egedová
HR Business Partner

poslechni si náš

BOTNÍK

Naše podcastová encyklopedie o teniskách a subkultuře s nimi spojené.

We've created a world where you can be yourself

STAY REAL

Hodnoty na kterých stavíme Footshop kulturu

BE HUMBLE

We trust, respect and listen to one another. We value and respect our competitors. We say „please“, „thank you“ and „sorry“. We stay on the ground and always continue to learn. We put our ego aside and we are not afraid to ask for help.

THINK BIG

We think out of the box and challenge the status quo. We first step into the dream room, than check the reality. We are passionate about Footshop aspirations. We embrace changes that will drive us forward. We create remarkable and innovative things. We are not afraid of failing, only by trying can the wrong become right.

STAY REAL

We speak up without being judged. We are not afraid to say „I don’t know“. We are honest and transparent in communication. We support diversity and uniqueness as it is moving Footshop forward. We genuinely care about the success and culture of Footshop whether we are sneakerheads or not. We are open to giving and receiving feedback.

NO BULLSHIT

We don’t go behind other people’s backs. We are straightforward and transparent. We say things as they are with respect to the other person. We are learning from our mistakes. We share information even in difficult situations and we explain the WHY. We base our conclusions on facts and full context. We don’t take credit for someone else’s work.

JUST DO IT

We are proactive and ready to get out of our comfort zone and job description. We look for solutions, not excuses. When not happy we deal with it and we do not spread negativity. We are able to set priorities and put first things first. We are stronger as a team. We are creative, work independently and take responsibility for our work.

Je tu dost mladý kolektiv, pre dosť ľudí je to prvá práca a je to super, že Footshop ponúka miesto aj pre mladých, ktorý sa chcú v niečom zlepšit a v iných firmách by stroskotali na tom, že nemajú žiadne zkúsenosti.

Andrej Baran, Senior DevOps Engineer

Člověk může přijít s jakýmkoliv zlepšením, návrhem na změnu a když nám to dává smysl, tak se to velmi rychle zrealizuje a ta možnost seberealizace je to zásadní, na čem ve svých odděleních stavím. Druhá věc je, že dokud funguješ a máš výsledky, máš tady velkou svobodu.

Jan Neuvrit, Operations Director

Srdce na správném místě

1 mld. obrat, 200+ lidí, expedice na 17 trhů, ale srdcem stále trochu pankáči


        
          Wenn
        

        
          –
        

        
          Customer Care Manager
Wenn
Customer Care Manager

        
          Mariana Sládková
        

        
          –
        

        
          HR Manager
Mariana Sládková
HR Manager

Co si budeme povídat, 1 miliarda obratu, 200 lidí ve třech zemích, to už není malý podnikáníčko. Uvnitř Footshopu však najdeš stále start-upového ducha, minimální byrokracii a kreativitu, což dělá Footshop Footshopem. Vyrostli jsme do počtu, kde se neobejdeme bez procesů a za ty kvalitní jsme rádi. Stejně jako jsme rádi za kolegy, kteří už to umí uřídit, protože z nich vyrostli lídři. Naše srdce stále většinově bije pro kreativní chaos, i když už potřebujeme víc zodpovědnosti. To si uvědomují i ti největší pankáči.  

Potřebujeme tady lidi, který dokážou fungovat mimo komfortní zónu, protože tam jsme většinu času. A navíc máme s týmem obrovské plány.

Adriana Jurdová, Head of Marketing
Chci si poslechnout víc

        
          Matej Čekovský
        

        
          –
        

        
          Customer Care Specialist
Matej Čekovský
Customer Care Specialist

Umělci, DJs, hudebníci & Footshop

Kreativita nás definuje, naplňuje nás energií a odlišuje nás na trhu

Kdo je víc kreativní než my, ať zvedne ruku. Kreativnější firmu v e-commerce na naší české scéně nenajdeš. Potkáš u nás lidi, kteří žijí módou a nebojí se vyjádřit. A to nejen svým outfitem, ale i neotřelými nápady. V týmu potkáš DJs, umělce, muzikanty, vedle excelentních vývojářů a markeťáků. Je jedno, jestli přijdeš do skladu, na prodejnu nebo do karlínských kanceláří, všude tě obklopuje tvůrčí energie a svět designu. Naše marketingové akce jsou legendární. Ať už se jedná o hotel Kyjev nebo spolupráce se značkou Life is Porno. Dost často se vyřádíme na kreativních kampaních ve spolupráci s našimi dodavateli, anebo při eventech. Kreativita nás definuje a odlišuje.

Niekedy nám značky, s ktorými spolupracujeme navrhnú, že možeme pracovať s agentúrou, ale nás ta kreatívna časť tak baví, že sa to snažíme udržať u nás a za mňa je to najlepšia časť celého marketingu.

Soňa Štefanková, Brand manager CZ

        
          Terka Novotná
        

        
          –
        

        
          Senior Controller
Terka Novotná
Senior Controller

Přesah a dopad

Máme názor, který často vyjadřujeme tím, co děláme, jak podnikáme a jaké postoje vyznáváme.

Jeden z důvodů, proč nás Footshop tolik baví, je, že za všemi těmi teniskami a módou je daleko větší přesah a smysl, než by se mohlo na první pohled zdát. 

Podporujeme mladé umělce a vytváříme pro ně prostor, kde se mohou vyjádřit. Hledáme cesty k větší udržitelnosti a chceme to dělat edukativní formou, která zasáhne mladé, např. v pražských Holešovicích jsme nechali vymalovat zeď barvou čistící životní prostředí. 

Jsme proti jakékoliv diskriminaci a nebojíme se svůj názor šířit veřejně a stát si za ním. Respekt ke všemu a všem je zakotven v našich hodnotách a neoháníme se jím jen v rámci marketingových aktivit. Jistá dávka liberálního smýšlení a také chuť dělat víc pro své okolí je u nás nutná. Máme názor a máme dopad.

We've created a world where we are straightforward and transparent

NO BULLSHIT

Hip-hop, skates & fun everyday

Atmosféru našeho skladu nepotkáš nikde jinde. Frčíme, baví nás to a máme velký plány


        
          Pepa Saller
        

        
          –
        

        
          Warehouse Manager
Pepa Saller
Warehouse Manager

Jaké lidi hledáme k nám na sklad? Musíš mít rád hudbu, především rap a hip hop, protože ten u nás valí na plný koule celou směnu, někdy z různých směrů. Musíš mít smysl pro humor a být týmovým hráčem, protože tady to jedeme všichni spolu. Během Black Friday nestíhají na expedici a je jedno, že máme v kanclech svoji práci hotovou, sebereme se a jdeme pomoct tam, kde kámoši nestíhají. Nezáleží na tom, jestli jsi kluk nebo holka, vezmeme k sobě každého sneakerheada, co umí máknout a je pro každou srandu. Sklad je místo, kde potkáš lidi, co mají sběratelský kousky a žijí teniskama a street culture. To, co chceme, je, aby tě to bavilo, pak k nám zapadneš a budeš tu dlouho. To ti můžeme slíbit. Z Footshop skladu se jen tak neodchází, protože takovou partu jinde nepotkáš. 


Jaký byl můj první dojem? S Pepou jsme došli na sklad, otevřeš dveře a hraje tam hudba z repráku, kluci jezdili na skejtech a úplně tam dýchala taková dobrá atmosféra.

Klára Bohunická, Warehouse operator

Nabíráme mladé lidi. Takové, které baví street culture, baví je skate a oblíkání a nevadí jim, že tady hraje osm hodin v kuse rap.

Josef Saller, Warehouse Manager

We have created a world where saying "thank you" is normal

BE HUMBLE

Pořád je tady znát blízký vstup Petiho do firmy. Není to najatý 40-letý CEO se zkušenostmi, ale člověk, který si rád pustí 20 let starý rap, užije si s námi párty a je tady cítit ten duch, se kterým to zakládal.

Dan Urban, Senior Product Manager

Co mě tady drží? První point jsou lidi, všichni dělají věci na sto procent a nikdo se to nesnaží odfláknout. A za druhé, ta firma se pořád rozvíjí a nabral jsem tady fakt hodně zkušeností. Vidím napříč firmou a drží mě tady ten vývoj.

Dávid "Ivory" Novák, Content Team Leader

Jsme tech firmou

Pro developery máme velmi zajímavé výzvy... a tenisky :)

Velikost, které jsme dosáhli za těch 10 let, milióny objednávek z celého světa a rychlost, se kterou se vyvíjí e-commerce nabízí pro vývojáře obrovské výzvy. Máme skvělý vývojářský tým a spoustu plánů, ať už se jedná o interní systémy, anebo automatizace zákaznické zkušenosti. Implementujeme moderní nástroje, vyvíjíme si vlastní řešení pro vnitřní organizaci, plánujeme automatizovat sklad. IT department je dnes stabilizovaná a dost odhodlaná parta. Garantujeme ti, že se tu prostě nudit nebudeš.

Najviac ma baví to, že sa možem realizovať. Nemáme mega technické alebo byznys zadanie, že presne toto musíš spraviť ako robot. Zreevidujeme si to v týme a spravíme si to podľa seba. A vždy sa snažíme to designovať tak, aby s tým do budúcna mohol pracovať niekto iný. A je to taký nepísaný ownership.

Rasťo Nemec, SW Engineer

        
          Jan Blažej
        

        
          –
        

        
          React & Native Developer
Jan Blažej
React & Native Developer

Footshop Premium Stores

Naše kamenné obchody jsou naší výkladní skříní. Vybíráme si lukrativní adresy, nahodíme designový interiér a prostor pro pořádání různých výstav, párty a eventů. 

Prodávat tenisky pro většinu z nás není práce, ale koníček. Baví nás povídat si se zákazníky o teniskách, zasvětit je do historie a představovat novinky. 

Když pracuješ ve Footshopu na storu, děláš to, co tě baví se skvělými lidmi. 

Naše obchody jsou špička v retailu a my jsme na ně právem dost hrdí. Stav se na Příkopech v Praze.

Rozšiřujeme naší crew. Přidáš se k nám?