C3 Prague
Kreativní obsahová agentura C3 Prague patří do evropské sítě agentur C3 Creative Code and Content pocházející z Berlína a působící na několika trzích od Londýna, přes Mnichov, Berlín až po slovinskou Lublaň. C3 Prague je nyní součástí vydavatelství Burda Media a specializuje se na komplexní content-marketingové koncepty. Ty jsou v C3 schopni vymyslet, načrtnout projektový záměr, strategii a celý projekt zrealizovat od A do Z. To vše s důrazem na data a analytický přístup, novinářskou hloubku a přidanou hodnotu pro cílového zákazníka. V C3 Prague najdeš menší tým přibližně dvanácti profesionálů, kteří se vyznačují velkou mírou autonomie, svobody, flexibility a kreativity.


CREATIVE CODE & CONTENT
Marketing založený na faktech a nadšeném týmu, který vše propojuje do smysluplných celků.


Jsme unaveni špatnou reklamou kolem nás. Věříme, že naše práce může mít přidanou hodnotu jak pro zadavatele, tak pro publikum.
Pavel Trnka, Managing Director C3

Novinářská perspektiva a data
Naše práce stojí na datech, naše rozhodnutí jsou podložená analýzou trendů a chování uživatelů, náš výsledek a výstupy jsou odpracované do posledního detailu. S novinářskou pečlivostí se noříme do témat a přinášíme obsah, který nejenže plní marketingový cíl, ale je obohacující i pro čtenáře. Když se na trhu bude mluvit o C3 Prague, chceme, aby se všem na prvním místě vybavila pečlivost, kreativita a úsilí, které své práci věnujeme.
Za svojí prací si stojíme
Profesionalita, o kterou se můžeme opřít napříč celým týmem C3, je jedinečná. Je osvobozující pracovat s profesionály, kteří jsou zodpovědní, otevření feedbacku a spolupracují, pak se můžeme s klidem postavit za doručený výsledek. Stavíme na trvale kvalitní práci a dlouhodobých vztazích s klienty.

Umělci, archeoložka a milovníci hudby
Potkáš u nás lidi přemýšlivé, ponořené do svých témat. Lidi s pestrými zájmy, od umění, literatury, archeologie až po hudbu, tu máme rádi všichni. Naše diskuse se často stočí k vernisážím a galeriím, paráda pro vzájemnou inspiraci! Víc než rozjuchaný party lidi jsme v dobrém slova smyslu intelektuálové, kteří spíš než dennodenním pařbám dávají přednost občasnému mudrování nad řemeslným pivem. Ani nemáme potřebu se nějak výrazně vídat mimo práci, protože každý z nás má tolik zájmů, že to stejně nestíháme, ale o to raději se vidíme při práci. Čas, který spolu trávíme na projektech, je o to kvalitnější.
Rozhodně nejsme rozjuchaná party agentura, která jde od večírku k večírku. Jsme spíš dospělí profesionálové, kterým záleží na tom, aby odvedli kvalitní práci. Což ale neznamená, že by s námi byla nuda! Naopak, náš smysl pro humor chcete zažít.
Práce v C3 umožňuje přetavit osobní zájmy v nová pracovní témata i využívat znalosti z jiných oborů. S každým projektem řešíme jinou výzvu, vždycky je tu ale velká míra tvůrčí svobody.
Lidi v C3 jsou ochotní, pracovití, nevyhořelí a rozhodně nás všechny baví to, co děláme.

Tenhle tým chce dělat svojí práci perfektně od A do Z. Věřím, že si dokážeme poradit téměř s čímkoli.
Magda Kudějová, Account Director

Dohlédneš od jednoho konce na druhý
Naše struktura je vlastně úplně plochá. Uznáváme spíš konsensuální rozhodování. Zodpovědnost za strategii a její plnění má Pavel spolu s jednotlivými lídry týmů. Jsme malý kolektiv, který otevřeně komunikuje, takže víme o všem, co se uvnitř C3 děje, na jakých klientech se pracuje, jaké projekty běží. Dokážeme velmi flexibilně reagovat a pomáhat si.


C3 Prague
Najdeš nás na Floře, hned naproti obchodnímu atriu v Luxembourg Plaza. Nejsou to žádné hype kanceláře, ale kouzlo do prostoru dostáváme my a když chceme víc cool zasedačku, zajdeme do co-worku Opero. Máme tu členství a nebojíme se ho použít.

Mě C3 zaujala pravě tou svou širokoúhlostí (neboli hezky anglicky wideangle perspective). Pracuji tu s lidmi, od kterých se toho hodně učím, ale hlavně - kteří jsou ochotni učit mě. Což v práci zažívám asi poprvé. A já jim na oplátku dělám rozbory osobnosti.
Přines si svůj projekt do C3
V mnoha společnostech si vezmou 100 % tvého času a když chceš kámošovi upravit web, děláš to v noci. My jsme zvolili opačný přístup. Věříme, že každý z nás ví, kolik času můžeme investovat jinam, abychom zároveň nezanedbávali práci pro C3. Z externích projektů zároveň přichází tuny inspirace, která je někdy klíčová. Takže víme i o svých bokovkách, umíme si na nich pomoct. Někdy se dokonce stane, že se z takového externího mini projektu stane zakázka, to pak boucháme šáňo, v lednici ho sice máme od Vánoc, ale když přijde ta správná chvíle, umíme to rozbalit.

Naše cíle jsou ambiciózní! Chceme být nejlepší v tvorbě moderních obsahových strategií, zapojit inovativní formáty a růst na zahraničních projektech.
Pavel Trnka, Managing Director C3
Momentálně nejsou otevřeny žádné pozice.