atlantis telecom
Společnost atlantis telecom vystupuje na trhu nejvýrazněji jako distributor s přidanou hodnotou (Value Added Distributor) se specializací na oblast hlasové a datové komunikace a vývoj software na zakázku. Na trhu působí již od roku 1994 a je stále vlastněna původními zakladateli, Pavlem Vrzákem a Jiřím Zídkem, kteří dodnes určují směr atlantisu na trhu. Produktové portfolio zahrnuje ty nejlepší značky v oblasti telefonie, datových přenosů, síťových technologií, datových center a konsolidované podnikové infrastruktury. Významná část společnosti atlantis pracuje na vývoji softwarových produktů. Vlajkovým produktem je systém “FrontStage” pro profesionální správu kontaktních center. Fronstage získavá na trhu velká ocenění a skvělé zákaznické reference a dnes expanduje velmi úspěšně do zahraničí. Tím se atlantisu do budoucna otevírá další obrovský potenicál k úspěchu v zahraničí.
Stavíme silný stránkách
Každého z nás. V atlantisu vám pomůžeme rozvinout vaší výkonnost a vaše silné stránky na maximum. Čeho jsme se vždy chtěli vyvarovat, bylo brždění lidí v jejich výkonnosti zbytečnými pravidly a omezeními. Tím, že do stylu práce lidí v atlantisu v podstatě nikdo nemluví, může si každý zvolit své tempo a to na čem zrovna pracuje sám podle svého. Sami se občas divíme, jak moc je tento způsob funkční. Ti, kdo se v našem prostředí dokáží zorientovat, si ho zamilují. Kdo však potřebuje mantinely a pravidla, tomu by u nás dobře nebylo. Děláme svou práci svobodně pro společný výsledek.
23 schodů
Máme velmi plochou organizační strukturu. Pavel Vrzák i Jiří Zídek mají ve svých kancelářích dveře otevřené komukoliv. Do obou kanceláří je to od recepce přesně 23 schodů. Jen tolik schodů musíte ujít, abyste cokoliv probrali se zakladateli a majiteli atlantisu. Možná se to jednou změní, ale v tuhle chvíli není mezi majiteli firmy a ostatními v atlantisu žádná další formální bariéra, jako tomu bývá v mnoha jiných firmách. Plochá struktura nám přijde v první řadě férová a je efektivní.
Software house
15 let vyvíjíme vlastní softwarová řešení pro kontaktní centra. I při vývoji software nám to, co děláme, musí dávat smysl a musíme tomu věřit. A nejenom my, ale hlavně naši zákazníci. Oceněním naší práce jsou zajímavé reference zákazníků, kteří jsou s námi vyvinutými nástroji spokojeni a používají je. Tím, že často nasazujeme vytvořené nástroje do námi navržené infrastruktury, víme, jak upevnit vzájemnou symbiózu, aby byla co nejfunkčnější. Vývojáři u nás ocení, že nepracují na kusu kódu, který zapadne v tisících dalších řádků, ale mají možnost svou práci vidět jako funkční celek, který lze vylepšovat a posouvat.
Práce nás musí bavit
Pavel Vrzák v rámci firmy prosazuje svobodu dělat přesně to, kde se člověk cítí dobře. Když člověk dělá to, co chce a to co ho baví, tak v tom pravděpodobně bude velmi dobrý. Je na každém z nás, abychom si stanovili vlastní mantinely. Způsob fungování jednotlivých týmů je čistě na nás. Naším krédem je, že práce nás musí bavit a pokud jí děláme poctivě, vždy se dostaví výsledky. Výhoda takového přístupu je, že v podstatě eliminuje do velké míry stres. Samozřejmě, že máme klasické provozní stresové situace, ale není to žádný kontinuální tlak, který by zabíjel chuť do práce. Naopak je tady pozitivní stres, který motivuje.
Našel jsem tady firmu, která mi velmi imponuje charakteristikou. Je inovativní, je liberální - nikdo vám nestojí za zády a nepočítá vám minuty. A vedle svobody je tady skvělé produktové portfolio.
Ze snu se stala samostatná firma
Po letech vývoje konečně sklízíme ovoce v podobě zahraničních projektů a zákazníků. Od našich prvních produktů pro kontaktní centra, což byly převážně ústředny přes dodávku kompletního kontaktního centra pro seznam.cz až k vlastnímu digitálnímu systému pro obsluhu zákazníka v 21. století. Fronstage je plně cloudový systém pro správu kontaktních center obhospodařující tísícovky interakcí. Inovace nás baví, myslíme si, že vždy jde něco udělat lépe a fronstage je perfektní digitální produkt s naším podpisem.
Otevírá se nám potenciál, o kterém jsme snili a který byl hnacím motorem vývoje. Dnes můžeme směle tvrdit, že máme produkt, který obstojí ve světové konkurenci a čeká nás další zajímavá éra.
Fronstage je naší misí za kvalitnější firemní komunikací
Sídlíme v Hostivaři
Najdete nás 5 minut pěšky od Průmyslové ulice. A pokud pojedete autem, máme pro vás parkování přímo před budovou.
Týmová decentralizace
V atlantisu najdete neuvěřitelně široké spektrum osobností a díky tomu i týmy, které fungují odlišně. Jsou to takové mikrofirmy s vlastní kulturou. Jednotlivé týmy mají své vlastní vize a plány, ale zároveň pracují pro jeden společný cíl.
Diverzitu vítáme, umožňuje nám, aby se tady jednak takto rozdílní lidé cítili dobře a zároveň máme díky tomu opravdu širokou paletu znalostí, schopností a různých přístupů i názorů. To je pro nás velmi důležité.
Technologie v kontextu
Nezaměřujeme se jen na podporu partnerů, ale zajímá nás samotný koncový trh. Společně s partnery se snažíme hledat na koncovém trhu nové obchodní příležitosti uplatňovat nejmodernější technologie a propojovat je mezi sebou. Není výjimkou, že konečný byznys u jednoho zákazníka propojením jednotlivých technologií naškálujeme, což by jeden partner zastupující jednu technologii sám nedokázal. Chceme hýbat trhem, ale rozhodně nejsme konkurenti našich partnerů. Ti, kteří chápou, o co se snažíme, posouvají trh s námi a to nás extrémně baví a dělá to naší práci zajmavou a pestrou.
Inkrementální byznys
Jsme racionální a logicky stavěná firma. Atlantis od začátku rozvíjíme tak, aby byl v dobré kondici. Nejdeme z čistého nadšení do věcí, které by nás mohly ohrozit, naopak vždy přemýšlíme nad tím, co si můžeme dovolit a na co máme prostředky a je jedno, jestli jsou to lidi, finance nebo cokoliv jiného. Říkáme tomu inkrementální byznys.
Jsme věrní svým zásadám. Zajímá nás udržitelný rozvoj, stabilita a neustále udržovaný vysoký standard. Rosteme organicky, ale vždy citlivě a s rozvahou. Firma vždy reaguje na to, jak se jednotlivým produktům daří na trhu a jak se mění jejich využívání.
Formálně neformální firma
I když na první pohled můžeme působit velmi formálně a byznysově, což je naprosto v pořádku, uvnitř si držíme atmosféru malé rodinné firmy. Naše vazby uvnitř firmy jsou hodně přátelské. Většina lidí se potkává mimo práci, jezdí spolu s rodinami na dovolenou, nebo na prodloužené víkendy. Jsme moc rádi, že se nám daří držet rodinnou atmosféru. Nese to s sebou sice někdy komplikace při hledání všeobecného konsenzu, ale v konečném součtu je naše pracovní prostředí k nezaplacení.
K osobnímu životu máme velký respekt a vyjdeme každému individuálně vstříct. Nikdo tady neřeší, jak a kde tu práci dělate, ale jaké máte vysledky. Jde o to, sladit se se zbytkem týmu.
Vžité principy
Najdete u nás hlavně férovost. Chováme se k sobě navzájem korektně a prosazujeme i korektnost na trhu. Jsme upřímní a stojíme si za tím, co říkáme. Držíme slovo a i když u nás nenajdete nikde napsané nebo konkrétně vydefinované hodnoty, tak máme zažité principy, které jsou součástí každodenního firemního života. Najdete u nás principy svobodné firmy, nenajdete tady politiku, ta u nás nemá místo.
Prostor pro lidskost a vstřícnost
Máme nízkou fluktuaci. Naopak mnoho kolegů je ve firmě dlouho a co je překvapivé, pořád je to baví. Díky přátelským vazbám jsou slušnost a vysoká míra tolerance další charakteristiky atlantisu.
Hodně práce a odpovědnosti
Těmito slovy bychom mohli atlantis charakterizovat v jedné větě. Atlantis je živelně organický, je neustále v pohybu, rozvíjí se, mění se a to vytváří velké nároky na všechny lidi, kteří tady pracují. Pracujeme na 100 %, nikdo se tady neschovává. Uspějí u nás lidé, kteří se nebojí práce. Naším cílem je udržet si ve firmě dobré lidi, osobnostně a profesně. Nabízíme jim svobodu a práci, která je bude naplňovat, bavit a při které dál porostou.
Cílem je rodina skvělých profesionálů, kteří mají radost z každého úspěchu, z každého dalšího zákazníka, protože když se daří atlantisu, daří se i nám a naopak.
V okamžiku, kdy sem člověk nastoupí s nějakými návyky z velké firmy, tak to na něj může působit jako anarchie, ale lidi tady ví, co dělají a jak na to. Většina lidí tu procesní volnost překvapivě nezneužívá.
Produktový ekosystém
Máme "symbioticky" nadčasové portfolio. To v první řadě znamená, že vybíráme produkty, které jsou špičkou na trhu a tím je zajištěna jejich nadčasovost, i když to slovo v dnešním rychlém světě ztrací na významu. My ale vybíráme dodavatele, kteří jsou špičkou na trhu a vždy budou mít perfektní a premiové produkty. Za druhé se jedná o portfolio produktů, které spolu fungují dobře a vytváří tak prostor pro komplexní řešení.
To jaké produkty přinášíme na trh, je pro nás zásadní otázka a můžeme říct, že i charakteristika naší firemní kultury. Nás produkty musí nadchnout a bavit, jinak nemají v našem portfoliu místo.